خبرهای داغ:
گفتگو با نماینده اهل سنت مجلس؛

 مجاهدت و فداکاری‌های بسیج به وحدت، انسجام و همبستگی ملی و اسلامی در کشور قوام و دوام می‌بخشد

کد خبر: ۹۶۲۶۴۰۳
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

 «عثمان سالاری» نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه بسیج مدرسه عشق است، عنوان کرد: بسیج، شیعه و سنی نمی شناسد و همه بسیجیان مجاهدان فی سبیل اللهی هستند که در خط امام و رهبری با بهره گیری از بینش قرآنی و ارزش های اسلامی؛ خدمات محسنانه، مخلصانه و نجیبانه ای را به همه مردم اعم از شیعه و سنی ارائه می کنند.   


نماینده اهل سنت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جنگ ترکیبی که دشمنان علیه نظام  انقلاب اسلامی به کار بسته و در حال پیاده سازی این جنگ ترکیبی به صورت گسترده هستند، بسیج با تاسی و تبعیت از دیدگاه ها، رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری دشمنان را آچمز و نقشه های شان را نقش برآب کرده اند.   


نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: مجاهدت ها ، فداکاری و جانفشانی های بسیج بوده که توانسته وحدت، انسجام و همبستگی ملی و اسلامی را در این کشور قوام و دوام بخشیده و مستقر کند.  


سالاری با اشاره به هفته وحدت گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا از خدمات و زحمات و جانفشانی های نیروهای حهادی بسیج  بی ادعا در همه عرصه ها تقدیر کنیم و خدمات شان را پاس بداریم.  

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است که باید از  نیروهای بسیجی متعهد، توانمند،کارآمد  وولایتمدار که صاحب دانش و بینش و تجربه  مرتبط در هر دستگاه و سازمانی هستندف استفاده بیشتر و بهتری شود، هرچقدر از این نیروها بیشتر استفاده شود شاهد گره گشایی و حل معضلات محرمان و مظلومان در جای جای کشور خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار